the navy hat.

Okej min dator hatar mig nu väldigt mycket helt tydligt. Många människor hinner födas och dö innan min dator tänker klart en sida. Och inte kan jag ge er någon trevlig bild heller eftersom jag får nervsammanbrott medan jag sitter och väntar på att bilden skall bli klar. Vilket jag inte har någon lust att göra just nu, så ni får en bild imorgon istället, ni kan t.o.m få TVÅ bilder om datorn är snällare mot mig då.

Om den är dum så får ni antagligen ingen bild. Men ni får inte skylla på mig utan på min dator som inte tycker om mig.

Det var väldigt roligt att sitta i tåget idag och hålla för skratt när en man satte sig ner framför mig med värsta hatten jag sett på länge. Jag satt där och kunde inte sluta stirra på honom. Han var typ någon Navy-guy. Det var så hemskt eftersom han satt framför mig och man kan ju inte skratta åt någon helt öppet ändå! Det skulle ju vara för elakt och jag är ingen elak människa, innerst inne.

Imorgon skall vi och äta med mamma till restaurangen där min lillebror är på praktik. Det är tydligen en dyr restaurang så det skall bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0