Om korvsås och Expelliarmus!

image155

Bara för att jag vill ge så mycket reklam åt ExpelliarmusCast  som möjligt så tänkte jag att jag skulle lägga länken till deras blogg även i denna bloggen. Plus en fin bild som jag stal av dem.
Jag hoppas att de inte tar hemskt illa upp när jag nu ändå ger en massa publicitet åt dem.

Jag satt ju faktiskt igår och lyssnade på dem när jag borde ha sovit gott i min säng, men nej jag kunde bara inte sluta lyssna när jag väl börjat. Att lyssna på två tjejer som pratar om Harry Potter är nog väldigt roligt. Speciellt det lilla extra materialet i slutet av podcasten.

Jag satt och njöt helt enkelt.

Det är definitivt IN nu. Alldeles underbart.

Hanna  och Ebba , ni flickor äger!

OCH SEDAN TILL ANNAT:

Min dator är dum med mig, eller min photoshop är dum med mig och vill inte samarbeta vilket får mig att tappa fattningen helt och hållet. Argh. Det är bara någonting jag inte tål! Att någonting inte fungerar som jag vill att det skall göra.

(och ja, jag vet att bloggens utseende är väldigt cräp för tillfället, men jag kan inte ändra på den..ifall någon som kan läser detta, så skulle jag vara väldigt lycklig ifall ni skulle vilja hjälpa mig med det. Ni har fria händer, allt duger så länge det ser bra ut!)

Idag måste jag nog gå till matsalen och äta. Bara för att jag struntade i det igår. Idag skall jag inte göra samma sak.
Korvsås here I come. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0