Nu kan jag bli Amélie frälst!

22366-132

(bilden är jag och mitt fina finger.)

Ja som jag skrev i andra bloggen så tänker jag sluta överkonsumera alkohol och är nöjd med det beslutet. Jag hatar att köpa mat eller dricka eftersom det är någonting man måste bara dricka eller äta och så är det borta. Finns inte och pengarna är uppätna. Det känns dumt.

Så därför så är det slut och så får jag köpa annat med mina pengar. Som t.ex. idag köpte jag två filmer. Ena är Amélie som en massa människor älskar så när jag såg den så kände jag mig tvingad att köpa den. Dessutom var den billig och bra. Underbart. Nu kanske jag kan se vad som får alla att kära sig ner i den filmen.

Nu kanske jag kan bli Amélie frälst.

Det låter bra eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0