min kropp skakar...

image170

Njut av den bilden eftersom jag inte bryr mig alls. Jag skäms inte över någonting. Jag håller på att gå i bitar, men på ett bra sätt. The GazettE är redan i Finland och Ruki har setts i stan. Skrämmande att tänka att jag just nu är i samma land som ett av de bästa bänden i denna värld. Hela min kropp skakar och det kommer inte att bli bättre imorgon. Bara värre helt enkelt.

Kommer att stiga upp tidigt och gå i duschen och sen till stan så det kommer antagligen inget blogginlägg fören på kvällen men ni får överleva. Tänka på mig som sitter framför Tavastia och kramar alla som kommer i närheten.

Skakningar.

Kärlek.

the GazettE spelar i mina öron.

Underbarhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0