lonely and pathetic

22366-148
(Då var jag till och med vackrare än vad jag är nu. jag är bara fulfulful och hemsk. Äcklig. Jag mår illa.)

Från och med nu kommer jag inte att längre gå med och "festa" på onsdagar. Jag vägrar helt enkelt för att det alltid slutar med att jag sitter ensam och undrar att vad fan gör jag här! Och jag orkar inte med det längre. Jag går sönder. Jag grät på vägen hit igen eftersom jag mådde så fans dåligt.

Fattar inte hur jag alltid kan vara så dum!? Tro att någonting kommer att ändra och vara bättre! Jag borde veta vid detta lag att inget kommer att bli bättre. Det är menat att vara som det är. Det är min framtid och mening att vara ensam och tragisk datorberoende människa.

Så är det.

Idag var jag dit mest för att se dansföreställningen som danslinjen hade där. Jag älskar dans. Det är så vackert. Och att dansare är så jävla snygga! För fan!
Min kusin är också väldigt snygg.
Alla dansarna är.

Dans är vackert. Jag önskar att jag också kunde dansa utan att känna mig helt dum och hemsk. Skämmas efteråt.

Men nej. Inte det heller.

Jag kan inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0