I'll follow you to the end of the world

image157
(hej jag heter Emzi och är en CAMWHORE!)

Min dag har varit en ganska okej dag faktiskt, vilket antingen beror på det att jag fått minnesförlust eller sen att jag bara är alldeles galen. Nej, skämt och sidu. På morgonen tittade jag på en del Gilmore Girls och gick sedan till skolan för att träffa Sarah och printta ut bilder. Vi fick inga bilder utprinttade eftersom vi inte kom in i rummet. Så vi satt på golvet och pratade i stället. Medan jag svor över det att jag skulle ha kunna sova längre.
Tragiska liv liksom.

Jag har fastnat för Gilmores helt och hållet. Kan nästan inte göra någonting annat än titta på det nu. Vilket kan vara både jobbigt och roligt. Jobbigt är det då när jag inte kan titta och roligt då när jag kan och tittar. Yäy.

Nu skall jag äta mandariner och min sista toffebakelse som mamma packade med åt mig. Och såklart titta på Gilmore.

Ja, jag är besatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0