Gamla vänner.

image159
(det där är mina väldigt vackra gardiner i mitt väldigt vackra internatsrum. Vackert alltihop. inte men haha)

Det är alltid lika roligt att hitta gamla vänner. Denna gång måste jag tacka fenomenet FaceBook för att jag fick tag på en vän som gick i samma högstadie och bodde i samma del av stan en tid, tills jag flyttade och vi tappade kontakten. Det var väldigt tragiskt och hemskt, men nu kan jag glömma allt det och prisa FaceBook över det att vi fick tillbaka kontakten.

Då när jag träffade henne senast så ägde hon inte ens en dator och nu har hon FaceBook. Världen påverkar en helt tydligt.

Nu tillbaka till Gilmore Girls.

ps. wordpress hatar mig idag. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0