Efter en lång paus...

Jaha. Jag hade tänkt ge er en bild men tydligen så får jag inte göra det enligt min dator. Det är så segt och den vill inte ladda upp bilden. Sug kuk säger jag bara.
Alltså efter många om och men har jag nu bestämt mig för att börja med denna blogg igen, men denna gång är den lösenskyddad och den bli mer privat.

En svensk privat blogg. JA. Låter inte det bra. Jag kollar själv igenom alla kommentarer och sånt. Och jag ger lösen åt bara de som jag tycker att skall ha den. Det är jag som bestämmer.

Ni som har lösen så får INTE GÅ OCH GE VIDARE DET UTAN ATT FÖRST FRÅGA MIG!

Tack.

Ja här kommer att förekomma en del angst och liknande. Bara för att varna er redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0