Do not have the time.

image156
(Mitt vackra och underbara halsband köpt i Fiskars.)


Idag blir det då att åka till skolan igen och jag känner inte alls för det. Jag vet att jag borde vara helt lycklig och glad eftersom jag lär mig någonting jätte roligt, men ändå så känns det bara jobbigt. Det är svårt att förklara. Kan hända att jag är hela tiden rädd över att jag skall misslyckas med även detta.

De uppgifter jag borde göra blir inte gjorda eftersom jag "inte har tiden". Jag behöver ha den tiden. Och dessutom så vill jag inte alls jobba med filmkamera. Alltså nu pratar jag om en kamera som inte är digitalisk. Jag är för digitalisk för att använda en kamera som inte är det.

Det känns bara fel. Och så kan jag inte göra uppgiften. Jag känner mig dålig och så blir det ännu mindre någonting av uppgiften.

Och inte vågar jag säga någonting åt läraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0