Dit gick den lyckan...

22366-115
(The GazettE. För att 30.10 kommer jag att se dem live och det är ganska så coolt.)

Från riktigt depp till sockerfylla till helt okej fiilis till nedstämd. Mitt liv ler åt mig riktigt glatt just nu. Märk att jag inte är allvarlig i förra meningen. Mitt liv ler definitivt inte.

Känns jobbigt just nu eftersom jag alltid lyckas göra någon ledsen och det är bara jobbigt. Jag gillar inte när någon blir ledsen eller sur över någonting jag gör. Eller inte gör.

Jag måste välja mellan att gå till Pigru och få träffa henne eller åka till pappa och göra lillbrorssan nöjd och glad, plus se pappa. Det är inget lätt val eftersom jag skulle vilja göra både och. Jag saknar Pigru eftersom jag inte sett henne på alldeles jättelänge.

Och jag skulle inte vilja vara den som alltid gör lillbror sur. På mig.

Och jag är ju alltid den som hittar på någon orsak varför jag inte kan komma till pappa.

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0