Den perfekta klänningen i bild!

Äntligen fick jag fotograferat klänningen som jag hade på Chobbs bröllop. Den perfekta klänningen. Den är alldeles underbart vacker och jag är väldigt kär. Bilderna är alla tagna med min gamla pocketkamera så de är inte världens bästa. Haha. Skulle gärna vilja ha en ny bättre pocketkamera även, men pengar till sådant har jag definitivt inte.

Klänning

skor


Bild 1: Klänningen: Köpt på Modtex och det står EVITA som märke. Banden som hänger framför är menade att knyta fast bakom ryggen i en rosett. Det blir verkligen jättesnyggt.
Bild 2&3: Närbilder på blommorna på klänningen.
Bild 4: Skorna som jag hade till klänningen. De är köpta för några år sedan på antagligen AndIAmo.
Bild 5&6: Skorna från andra vinklar.

Nu skall jag gå och äta nudlar och titta på tv tror jag. Man får hoppas att det kommer någonting värt att titta på.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0