A hole in my soul

22366-154

(Ja jag kommer att publicera en massa bilder här eftersom jag inte riktigt gillar wordpress bild-grej. Det är bara jobbigt att lägga in bilder. Här är det så lätt så lätt. Det där är då mitt fönster hemma och ja det är ett hål.)

Fick idag eller rättare sagt igår veta att jag antingen måste flytta eller så kommer jag få en rysk studerande som rumskompis. Denna dag har gått till att fundera att skall jag flytta eller ta ryska studeranden. Det är inte lätt att bestämma.
Men jag tror ändå att jag kommer att stanna här eftersom det känns trevligare och lättare än att flytta. Och dessutom, som min mamma så trevlig sa, så kan det vara roligt att få en rysk kompis.

Och visst tycker jag även det. Nu när jag tänker efter.

Först var jag helt säker på att jag skulle flytta. Men nu tror jag att jag skall stanna.

Livet är inte lätt sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0