30.10

22366-117
(Uruha, som jag kommer att få se live 30.10)

En snäll community påminnde mig just att 30.10 är en viss persons födelsedag och det fick mig att börja gråta helt enkelt. Jag ville inte ha en sådan påminnelse. Jag skulle inte ha behövt komma ihåg att 30.10 den dag då jag kommer att få se The GazettE live är samma dag som mansgrisen har födelsedag.

Det kommer att vara en konstig dag helt säkert. Det vet jag redan nu. Skall antagligen träffa en person som jag inte träffat IRL förut men nog pratat med via internet och sett i stan och Praka. Inte sagt hej åt henne eftersom jag är feg och konstig. Det gjorde hon inte heller så det var inte hela världen.

Men vi skall nog.

30.10. Jävla datum. Varför just då? Varför blev du född just då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0