Ylle är bra.

Idag gjorde vi typ inget i skolan. Det var otroligt tråkigt. Jag lekte lite med bilder som skall printas ut i något skede. Läraren hade förstott fel så hon hade trott att vi skulle ha annat program idag. Så hon var inte i skolan.
Vi skulle framkalla bilder men vi hann inte med det så det får hända någon annan dag. Ännu vet jag inte när.

Fefo är kärlek nu när jag kan logga in. Det var definitivt någonting helt annat när jag inte kunde det. Vad skall vi inte gå in på eftersom detta skall vara en blogg för alla åldrar.

Imorgon får jag se mamma igen och hon hämtar ylletröja. Så då kanske jag kan börja promenera mer än bara till skolan och tillbaka.

Snart filmtittande i andra rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0