writing

image186

Det kallas konst. Antar jag åtminstone.

Lade ut även T,FaK* på Fefo och det känns underligt. Den har jag inte lagt ut någonstans på sjuktlänge. Igår satt jag och läste hela, eller det jag skrivit på den, och det var bara konstigt, men kanske även ganska härligt. Jag har en känsla av att den är mycket bättre än Jules** helt enkelt. Jag tycker om Jules såklart men jag var mycket bättre på att skriva när jag började på T,FaK*.

Nu skall vi bara se om någon kommenterar på T,FaK*.

Idag skall vi bygga portfolielådor. Det blir väldigt intressant.

Och sen kommer mamma också hit idag.

Jag är mammas flicka fast jag har en mössa där det står pappas flicka.

*Tears, Friends and Kisses
**Juliette Moore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0