rain falling

Jag har en liten känsla av att det regnar där ute men jag är inte helt säker. Mest eftersom jag inte kan se vattendroppar falla ner från himlen men ändå så slår någonting mot fönstret ibland och det är vatten, det är jag säker på.

Jag är säker på att det regnade i går kväll.

Skulle definitivt inte vilja att det regnar. Det är så jobbigt med regn även om jag bara har mindre än 40 meter till skolan så är det tråkigt med regn. man blir bara våt och usch.

Och regn påminner om min dyblöta sko på onsdag natten när jag stod och väntade på bussen efter konserten. Det var som att tramppa i en vattenpöl hela tiden. Inget jag njöt av.

Skall jag sminka mig eller inte. Vilken fråga jag vet! Men jag är jätte jätte trött. Så jag har ingen ork att göra nästan någonting.

Ja mitt fel när jag stannade och läste på boken efter 1 på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0