Nu återstår bara...

Hade först tänkt att jag skulle stiga upp klockan 8 men det ändrades sedan till halv 9 bara för att jag var så trött. Fick inte sömn först så jag låg och vände och vred väldigt länge fören jag somnade. Det var alldeles jättehemskt. Jag hatar att inte kunna sova. Nog för att jag tror att jag vad det beror på, det beror på det att jag har sovit så länge när jag varit hemma och gått och sova så sent. Nu kan inte min hjärna fatta att den skall vara trött klockan 2 på natten.

Men jag fick sömn.

Och nu har jag lackat naglarna precis som jag sa att jag skulle göra nu på morgonen. Nå är det bara sminkandet kvar och jag har en halv timme på mig. Det går hur bra som helst.

Skulle kanske kunna ta Multitabs och Kalktabletten också nu.


Vi hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0