Kom på ett annat sätt att betala åt bloggare!

Här om dagen (igår) fick jag ett mejl från adoperator som berättade om deras sida och ville börja samarbeta med mig och min blogg. Visst skulle jag ha viljat göra det, mer än gärna, men problemet kom fram idag.

Jag skulle behöva ett svenskt bankkonto för att kunna få betalt.  Annars är det ingen skillnad var jag bor, så länge som jag har ett svenskt bankkonto!

Hur skulle lilla jag som är finlandssvensk ha ett svenskt bankkonto när jag aldrig i hela mitt liv har bott där? Jag skulle ju inte göra någonting med ett bankkonto i Sverige!

Ja, jag vet att jag skriver blogg på en svensk sida, men det är för att jag skriver blogg på svenska och min svenska är hundra gånger bättre än min finska.

Varför kan inte adoperator komma på ett annat sätt att betala så att även vi stackars finlandsvenskar även skulle kunna hjälpa?

Skulle inte det vara bra?

Ps. Varje dag kommer det flera bra orsaker varför man borde bo i Sverige. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0