Jobb?

För en stund sen kollade jag på nätet efter lediga jobb. Det kändes konstigt men ändå på något sätt bättre. Det känns jätte jobbigt allt med skolan mest för att det kostar så otroligt mycket pengar åt mamma och jag skulle inte vilja att hon skulle behöva betala i onödan.

Dessutom började jag tänka på det att jag skulle ju kunna ta kontakt med SVEPS igen. Det var ett ställe som kändes bra då när jag var där och kanske de skulle kunna hjälpa mig att gå vidare. De gjorde det ju redan en gång, men jag tror att denna väg är fel för mig.

Jag älskar att fotografera och sånt men det är någonting som känns fel. Och jag tror att det är för stressigt för att jag skall kunna klara av det. Mest för att jag slutar fungera vid stress. Och då funkar ju inte någonting.

Jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0