Jag i alla former och frisyrer!

Jag är fortfarande sjuk som jag redan nämnde i förra inlägget så jag har faktiskt inte gjort hemskt mycket på hela dagen. Ätit nudlar och bröd och satt framför tvn, tittade på Dr Phil och andra onödiga program som jag inte annars skulle titta på. Jag har väldigt lite krafter att göra någonting över huvudtaget och det att min hela kropp bara värker hjälper inte saken. Så det att röra på mig känns inte jätte trevligt just nu.
Nu lite bilder som jag nog publicerat förr men vill göra det igen. Det är alltså jag i olika skeden av mitt liv.

22366-83
Jag i Sverige på småkusinernas födelsedagskalas antar jag. Småkusinen har fotat och detta var antagligen före mitt alternativa skede som just nu är aktuellt.
22366-80
En klar bild med stor förändring. Mitt 18 års kalas för släkten antar jag. Detta togs dock efter festen då alla gått hem och jag och min bästis lekte med kameran. Utväxten är alldeles hemsk och jag vill lite dö i detta tillfälle.
22366-74
Utväxten är döden jag vet men det var då när jag inte brydde mig hemskt mycket och inte heller hade råd att gå och färga det. Dessutom tror jag att jag höll på att låta det växa så. Jag vet att min naturliga hårfärg är alldeles hemsk! Men mina naglar är så vackra!
22366-66
EgoEgoEgo. Här har jag t.o.m sminkat mig lite finare. Bakom mig är vårt vardagsrum. Detta var den tiden då jag inte ännu ägde Honey (ja jag är så nördig att jag ger namn åt allt, Honey är min laptop).
22366-65
Jag älskar dedär kläderna. Kärlek. Jag ser annars ganska hemsk ut, men det är okej.
22366-56
Bara för att jag gillar den här bilden.
22366-48
Fy Fy Fy.
22366-45
Jag i skolan. 1an i Praka. Usch säger jag bara.
jahaaa
jag saknar det där håret. Detta var ett nyår skulle jag säga. När min kompis Hipsu var här hos oss och ville fläta mitt hår. Underbart roligt var det.
22366-35
Hatten har jag använt typ en gång så det berättar dens story.
VAH?
Jag hade åtminstone roligt.
Mwaah.
Mina ögon ser så vackra ut på den här helt enkelt.
Izme
När jag öppnade flätan. Underbart.
Izme gone crazy
Mitt rum ser inte längre ut sådär. Det är nya grejer på väggarna.
Izme
När jag var dum och klippte håret och färgade svart. Färgen är inte helt fel men kort är inte min grej helt enkelt.
Emzi
ÖGON MÄNNISKOR! Det är underligt. Mina ögon är inte påriktigt sådär vackra.


Nästa bild bara för att visa att jag faktiskt nångång har haft lösnaglar. Man måste ju testa på allt. Detta var när jg fyllde 17 och det var otroligt jobbigt att skriva på en dator med dem kan jag berätta. Med mina egna naglar har jag inga som helst problem.
De är ju bara föör hotta! :P
Men nog är de ganska så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0