it is very strange

Jag och mamma ordnade i mitt rum idag och lagade lite mera plats för böcker. Platsen fylldes en sekund senare av en massa böcker jag hittade utspridda i mitt rum. Så det hjälpte inte. Jag behöver fortfarande mera rum för nya böcker, eftersom jag älskar att läsa och köpa/få nya böcker.

Böcker är underbara.

Och så satte vi även upp the GazettE planschen på väggen så den fick en fin plats. Mellan Lita och MUCC planscherna. Nu behöver jag mera planscher och bilder att fylla väggarna med. Skulle kunna printta ut några bilder nästa veckoslut. Måste försöka hitta några bra bilder bara. Det borde inte vara hemskt svårt med tanke på hur mycket underbara bilder det finns.

Jag skulle vilja lacka naglarna. De har varit olackade nu alldeles för länge. Jag får ta och lacka dem på morgonen tror jag. Jag tror att det får bli tippen som får bli lackad. Det blev så snyggt förra gången jag lackade så.

Jag stressar fortfarande över det att jag inte kan logga in på fefo. De säger att Z jobbar på det, och det är bra. Men fefo öppnar för resten av världen idag om inte jag har helt fel eller det har ändrats och det finns ännu en massa gamla som inte kan logga in. Jag tycker det är lite dumt.

Jobba på du, Z, gör det. Jag kommer att skrika om jag inte har fått logga in på onsdagen.

Jag skall höra av mig igen. Och ni resten får leva med att jag klagar tills jag kan logga in.

Men nu tror jag att jag skall gå och tvätta ansiktet och gå och sova.

♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0