Ibland tappar man bara bort saker.

För tio minuter sen fotade jag mig själv för att kunna visa alla er läsare vad jag har på mig idag. Jag fotade och fotade och hade roligt medan jag gjorde det. Såklart, jag studerar ju inte fotografering för att jag hatar att fota eller hur?

Sen när jag skulle överföra bilderna från kameran till datorn så kunde jag inte hitta min usb sladd någonstans. Paniken steg och steg för varje ställe jag tittade på. Nej, tyvärr så har jag inte ännu heller hittat sladden så ni får lov att vänta tills jag kommer hem tror jag. Fast det händer ju redan i morgon så det är inte så länge tills dess.

Jag förstår inte vart jag kan ha lagt den. Jag brukar alltid vara så noggrann med att jag har den med mig och nu så kan jag inte hitta den någonstans. Det är lite besviket. Jag som hade börjat planera ett riktigt bra inlägg och allt. Nå jag får lägga ut bilderna imorgon istället.

För att jag ändå vill lägga ut en bild så får ni denna bilden på mig och min kamera tagen av en klasskompis när vi jobbade med en uppgift. (Där kan man även min vackra långa pekfingersnagel som jag älskade. Tyvärr gick den av sen tillslut och jag grät i många dagar. Ja, jag överdriver nog.)
image172

Nu skulle jag kunna gå och klä om mig till nattkläder. Gå och tvätta bort sminken och tvätta ansiktet. Borsta tänderna och gå och läsa i sängen en stund till jag känner för mig att släcka lampan och sova. Har varit väldigt trött hela dagen och det att vi inte gjorde någonting i skolan hjälpte inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0