home, sweet, home.

Okej jag tror att jag nu en tid åtminstone fortsätter att skriva i denna bloggen fören jag kommer på vart jag skall flytta åtminstone. Allt är ännu lite osäkert och så.
Men vi får se hur det blir.

Min fingrar är fulla av en massa lim och grejs. Det är superroligt att peta bort det. Jag har alltid gillat att peta bort lim. När jag var liten brukade jag limma lim på fingrarna bara för att sedan kunna peta bort det.

Min portföljlåda går inte att stänga så den är alldeles oanvändbar. Eller man kan stänga den men det är väldigt jobbigt att öppna den sedan så jag vågar inte lägga fast den. (jag kan fota den i något skede kanske.)

Idag skall jag åka hem. Alldeles bäst. Tåget går 16:15 och det skall jag hinna med. Skall packa ännu och sånt.

Sen kommer jag på nätet sen när jag är hemma. Då kan jag blogga bättre. Nu stressar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0