Finding Neverland

22366-60

Idag är jag sjuk. Hade för en stund sen 37.0 vilket är stegring i min kropp. Kan hända att jag skulle kunna skylla på det att jag stod ute och frös ett par timmar igår och sen gick hem med jackan uppe eftersom jag inte orkade lägga fast den.
Kan hända att jag skulle kunna skylla på Dir en grey för det att jag är sjuk.
och för det att jag skolkade idag från skolan. Jag vet att det är dumt och att jag inte borde, men det bara blev så igen. Jag var så trött igår att jag tänkte att jag verkligen inte kommer att orka stiga upp för att åka till skolan på morgonen.
Så jag stannade hemma.
Och det blir svårare och svårare att åka hela tiden. Nu skall jag ju inte åka till skolan imorgon heller eftersom jag är sjuk.

Min mamma måste tro att jag ljuger om min feber. Men det gör jag inte.

Tittade på Finding Neverland igen och grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0