Ett outfit inlägg!

image173


Min gårdagens outfit som nog också fick bli dagens outfit, men eftersom jag inte hittade sladden så måste jag lägga ut den nu.HAHA. Nej jag är inte modebloggare så fuck off.

Mina supersnygga byxor som typ äger min värld. Jag älskar dem även om det blir tungt att ha dem på sig en hel dag.
Konsertskjortan. Den är kärlek påriktigt och alldeles otroligt skön.

Småbilderna är där för att jag lite vill skryta med min snygga väska som jag köpte på konserten. Och den fina scarfen. Den är så snygg.

(antagligen ser jag väldigt hemsk ut men det struntar vi i nu.)

På stora bilden ser ni en del av rummet jag bor i och nej jag har inte ännu heller fått en rumskompis. Kan dock inte säga att jag klagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0