Dessa bilder ger er en bild om hur allvarlig jag är:

ego18

ego17

Ja ni ser ju att jag är gravallvarlig på båda bilderna här ovanför. Båda bilderna är fotade av Satu som är min klasskompis. Båda är fotade i skolans egna studio och är ganska långt bara en massa flummande. Vi hade inget speciellt ämne eller liknande . Ingen idé utan vi bara lekte och hade roligt.

Jag ser ju ut som en femåring. Typ. Väldigt underbart att se så ung ut när jag annars också ser väldigt ung ut, yngre än min ålder åtminstone.

Min ålder tänker jag inte säga åt er. Om ni vill så får ni gissa helt fritt fram. Kommer inte ens ihåg om jag har nämnt det i bloggen i något skede. Mitt minne är ju så strålande.

För en stund sen hittade jag denna bloggen och blev lite kär. Det är bra när människor som kan delar med sig av det så att vi andra även kan lära oss att förbättra bloggen. Ta er en titt om ni vill. Det var så jag kunde lägga en större visningsbild där och allt. Dessutom behövde den nog uppdateras eftersom den var så otroligt gammal. 

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0