christmas will be snowy.

Jag tänker börja med att berätta att min huvudvärk är borta. Helt magiskt utan piller. Och det är så otroligt skönt att jag vet inte vad jag skall göra! Äntligen kommer jag att kunna sova ordentligt utan en massa skit. Jag har torterat alla med att fråga efter piller. Ingen hade så det var tragiskt.
Min mammas bästis skulle ha haft och skulle t.o.m ha kunna hämtat åt mig ifall jag meddelat henne 20 minuter tidigare än vad jag gjorde. Det var lite otur.

Men nu är den som sagt borta och jag är ganska nöjd.

Skall ta upp Projekt Bättre Människa i något skede ännu. Måste verkligen börja promenera och allt sådant. Äta hälsosammare och liknande. Få bort alla jävla finnar som nu pryder mitt perfekta ansikte. Tyvärr kan jag inte ens photoshoppa bort dem eftersom jag inte ännu kan någonting sådant på photoshop.

(note to self: Lär dig photoshop bättre.)

Det att jag har huvudvärk väldigt ofta beror ju såklart på det att jag sitter så mycket på datorn och är ute alldeles för lite. Så om jag börjar promenera så löser sig det.

Fast mamma skall nog hämta piller åt mig på torsdagen när hon kommer hit. Och hon hämtar även en ylletröja åt mig.

Det är så fint och vit där ute. Men så jävla kallt och mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0