Borta bra men hemma bäst.

Nu är jag hemma igen efter en natt hos pappa. Vi var igår på gravgården och förde ljus till både mormors och farmors gravar. Och farbrors (fast han har samma gravplats som farmor.)
Före det var vi hos faster och drack te och åt jultårta. Det var trevligt. Dessutom har faster en otroligt gullig liten katt och jag blev alldeles kär. Vilket förstörs av det att jag får andningssvårigheter av katter. Tyvärr.

Finns det någon katt man kan ha fast man är allergisk? För det finns väl någonslags hundar man kan ha...

Idag på dagen var jag och kollade vid Tavastia på kön som är där. En massa människor som köar till konserten som är i kväll. Dir en grey. Jag skall nog även se dem men först imorgon.
Tycker nog att de som redan köar är lite galna eftersom där är jättekallt.

Snart kommer Xena och det skall jag titta på och efter det kommer Gilmore Girls.

Livet ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0