Suck my kawk!

22366-145
(från den underbara filmen "Interview with the Vampire")


Åh, gud, bloggen fungerar igen utan problem och jag kan andas igen. ja, man märker väldigt bra hur beroende man är när någonting inte längre fungerar. Det är bara så. Samma ifall dA inte fungerar så får jag små anfall av panik och inte vet vad jag skall göra, även om jag har en massa annat jag kan göra.

Mitt hår är nu nyfärgat. Mera blont. Hur underbart som helst. Nu fick jag nästan lust att blonda hela håret av någon anledning. Men nej det skall nog inte hända ännu åtminstone. Skall väl ha det såhär nu en tid framåt och sedan se.
En dag fick jag ju faktiskt lust att färga håret VITT, bara på grund av ett foto som jag såg på dA. den var så fin. Och dessutom ser ju våran kära Hyde väldigt bra ut i vitt hår. Vi alla älskar honom, ja.

har haft en underbar dag tillsammans med Pigru och Nera. Att bara sitta och prata skit hela dagen är verkligen någonting jag rekomenderar åt allihopa. Okej, nog färgade vi ju hår också men ändå. Pigrus hår blev grönt med lila pannlugg. och mitt fick som sagt mera blont i sig. (Skall nog visa bild så fort jag orkar...haha.)

Fick brev från USA idag. Blev super glad när mamma hämtade brevet till bordet när vi satt och åt pastasallad med flickorna. Ett alldeles underbart brev! Jag blev jätte lycklig!

Klockan är mycket och jag kanske borde gå och sova snart. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0