maow.

Jag är lat igen idag. Dessutom så börjar jag blir lite trött. Dessutom borde jag faktiskt ännu klä om mig och tvätta bort sminken och tvätta ansiktet. (fast det går ju där på samma gång som sminket så).

Gud jag kommer spricka av avundsjuka ifall Nera får IA plats på Back Street. Och om hon sen ännu får sommarjobb där så kommer jag skrika och högt. Det skulle bara vara alldeles för fräckt. Jag vill också. Det är så underbart ställe och jag måste verkligen shoppa kläder därifrån någon dag, även om det är jätte dyrt. Nån kjol helt säkert.

Märkte att jag är kär i att gå runt i tygbutik. Det var en massa underbara tyger. Jag är så avundsjuk på Nera som kan sy kläder. Jag har inte tålamod eller talang till det. Tyvärr.

Ögonen åker fast.

Ha det så underbart!

 (vadå linslus?)

Kommentarer
Postat av: Nera

Vet du, de inget att avundas.. x''D

2007-03-20 @ 13:05:39
URL: http://oeei.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0