waterfall of tears

22366-124
(Uruha.)


Usch Usch Usch, snart bär det iväg till skolan. Borde nästan redan vara påväg eftersom klockan är väldigt mycket, men det är inte så farligt eftersom jag bara skall träffa assistenten så är det ok om jag blir lite försenad.
Känner mej väldigt nere just nu och vet inte riktigt varför. Haha skall vi ljuga lite mera eller skall vi säga sanningen? Nå åtminstone en del av orsken vet jag helt säkert och den orsaken är så enkel som SKOLAN. JO, skolan drar ner mitt humör med en väldig fart och såklart går det inte att stoppas. För det är ju så enkelt att bara låta humöret falla istället för att slåss imot det. Det är för jobbigt för mig just nu och jag skulle verkligen inte orka med det. Helt enkelt.
Uppgiften är inte en påbörjad och den skall vara färdig imorgon. Jag kommer aldrig hinna, inte ens med hjälp. DET är helt enkelt mitt egna fel. Det är jag som är så dum i huvudet.

Jag är hungrig men hinner inte äta någonting, så jag struntar i det. Måste ju skynda till skolan. För att jobba på någonting jag inte alls är intresserad över även om ämnet är intressant.
Fan.

Oh, min Japanska börjar idag! Yay. jag är glad över det även om allt annat går åt rumpan. Det blir så kul och intressant.

Mina drömmar är alldeles förvirrande och jag vågar inte tänka på dem alls.

Kommentarer
Postat av: valleballe

han e sniiiiiiigg

2007-01-18 @ 19:47:31
URL: http://cheesedick.blogg.se
Postat av: emzi

Det är han.

2007-01-19 @ 22:38:54
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0