teddy bear

22366-121
(Mana. (ja, det behövs ingen mer förklaring på bilden helt enkelt))

Vaknade alldeles för tidigt eftersom jag fick veta att jag inte alls behövdes hos småbarnen och det gör mig lite trött. Och inte alls bara lite. Har inte ätit någonting ännu så borde väl snart gå och äta. På samma gång skulle jag och lillbrorssan titta på wrestling eftersom vi är lite efter. Sånt är det.

Mår helt okej just nu. Inga stora paniker just nu. Inga problem. Bara lungt. Tystnad i mitt huvud helt enkelt. (ja man kan ju alltid hoppas och önska)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ååh, tystnad i huvudet är sjukt skönt.

Mwih, stackars liten som gick upp för tidigt. *medlimsamt ansiktsuttryck* (fast efter som jag inte är så bra på medlimssamma ansiktsuttryck ser det antagligen ut som en grimas, men du kan inte se det, mohahahah ^^)

2007-01-06 @ 21:31:24
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: emzi

emzi är för trött för att ens tänka. Därför tystnaden.

Bra för mig som inte kan se den, då kan jag försöka göra en egen bild av ditt medlidsamma ansiktsuttryck.

(vet inte om något av detta makes any sense)

2007-01-06 @ 21:33:40
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0