Sleep my child

22366-123
(hahahahahahahahaaaaa. Ja man måste verkligen lära sig att skratta åt sig själv. Det var nyårsafton och Pigru lekte med min kamera)

Vadå...det enda jag gjort idag är suttit hemma och inte gjort någonting fiffigt alls. Tänkte på kvällen att jag skulle städa idag men åt rumpan gick ju det. För att jag var för lat för att börja. Smarta jag. Är trött fast jag har sovit helt okej. Ja, idag vaknade jag ju inte klockan 7:30. JAG HAR SOVIT. Men ändå är jag trött som fan.
Jag har tittat på Gilmore Girls idag. Mamma sa att det kommer och jag tänkte att jag har väl inget bättre att göra. Det är ett väldigt bra program. Jag gillar det.

Har glömt när jag skulle till KP och prata så jag får väl ta och skicka sms och fråga.

Skolan börjar snart igen. Hjälp. Panik. Små panik åtminstone.

Men imorgon har jag ingen skola. YESSS!!!

Kommentarer
Postat av: theblugirlie

Ta, lite i taget vännen.Tänk inte på att du skall till skolan före du skall dit. Å såna som inte kan bete sig där, det de som har problem kom ihåg! Inte du! Feler är i dem!Du vet, kan av erfarenhet säga det.

2007-01-08 @ 14:55:03
Postat av: Mentorion

Haha, fin bild :D

2007-01-08 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0