protoplasm

22366-125
(Yumehito. Söt som socker helt enkelt)


Jag är väldigt trött och borde verkligen sådär småningom tassa iväg i sängs, eftersom det är vad vanliga människor gör när de är trötta. Man skall sova när man är trött och inte vaka för att skriva blogg eller spela något onödigt internetspel som man blir väldigt fast vid efter en stund. Såna är extremt farliga och borde förbjudas.

Klockan är alldeles för mycket. Usch Usch. Jag älskar japanska helt på riktigt. Det är bara ett så coolt språk. Tycker om japanska timmarna. Dom är coola. Och läraren är väldigt trevlig. Jag är själv även så annorlunda på de timmarna än vad jag är på skolans timmar. Jag är mig själv helt enkelt. mera mig själv åtminstone. Det är ett litet framsteg helt tydligt. Yay.

Träffade Je idag på arbis. Det var lite konstigt men även väldigt kul. Har inte sett henne på jättelänge och hon tänkte inte känna igen mig, fast hon tittade två gånger på mig. x) Det var något riktigt extra. Inte tänkte jag heller känna igen henne riktigt först men sen så kom jag på varför hon såg så bekant ut.
Stod och pratade med henne en stund eftersom jag var lite tidig. Fick veta att hon jobbar där varje torsdag. Så jag kommer få se henne oftare. Det är kul. :D


Nu skall jag sova.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oh, det är så himla härligt när man är sig själv. Jag brukar vara mig själv på mina tyskalektioner, jag läser c-språk och alla där är liksom söta, snälla och nördiga. Så då blir jag mig själv, eller en trevligare variant av mig än vad jag vanlgitvis är, bara för att jag inte är rädd för dem. X''D

Sova är bra. Jag sitter ALLTID uppe för länge. Internet är mitt liv. X''D

2007-01-13 @ 11:50:01
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: sanna

snygg bild!

2007-01-13 @ 11:52:25
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: emzi

Ulrika: Människor är skrämmande för det mesta, men sedan finns det undantag.

Internet är livet.

Sanna ~> Tack så mycket. Han är bara så söt.

2007-01-13 @ 12:32:50
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0