Ouuut tooonight

22366-117
(men aaaaah. Hottis! Min Urupon! (Uruha från The GazettE))

Jag har haft en bra dag idag. startade dagen med att gå i duschen och bli fräääsch! smart av mig tycker jag. Sen sminkade jag mig för en gångs skull. Weei. Det var kul att sminka idag eftersom jag gjort det så lite på lovet. Det känns inte som om jag skulle behöva när jag ändå bara sitter framför datorn hela dagen. Men Men. Sen åkte jag till stan och var till bokbutiken och köpte en ny dagbok åt mig. EXAKT som jag bestämde före jag la mig igår. Duktigt av mig tycker jag. Jag kan vara stolt över mig själv nu!
Sen bar det av till Parkstad och K. Aldrig varit där så det var lite nervöst först och jag var inte riktigt säker på hur jag skulle gå när jag steg av tåget, men bra gick det och jag hittade K tillslut.
Gud vad jag gillar att titta på foton! Det är så kul att se hurdant liv olika människor har haft det och hur de sett ut en gång i tiden. Jag är fashinerad över människor.
Jag har ätit idag. Det är bra. T.o.m grönsaker! YESSSS!

Suosikkin kom idag och det står om Jiiiiroooccck i den! Jrocken är påväääg in i detta land med en stor fart! och nu är det ingen lite artikel utan en lång och jagkaninteväntaattfåläsaden.

Imorgon blir det Chobb och Chicos igen!

Uppdatering 23:35

Och jag fick ett underbart sms från min kära Hipsu som frågade om jag kan träffas. Och jag kunde ju bara säga ja eftersom jag saknar henne så otroligt mycket. Så nu får jag även se henne imorgon. Det känns underbart bra.
Känner mig populär plötsligt.

Kommentarer
Postat av: theblugirlie

Kul att höra att du trivdes, för det var kul för mej att du var här :) Jeppz, som du sa har jag hunnit med åp annat i mitt lilla liv å vem vet vad mera än.
Kanske åker vi till Japan en dag...

2007-01-02 @ 20:53:51
Postat av: emzi

Jag hade jätte kul! :D

Japan here we come!

2007-01-02 @ 21:06:11
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0