Let me take you away

22366-120
(Shin Shin. Han är sååå feminin. och underbar. Så bra trummis.)

Och jag borde helt enkelt bara gå och sova. Borde inte alls ha öppnat blogg.se och börjat skriva på detta. Det är FAKTA. Men ändå sitter jag här och skriver detta. hahahaha. Och jag skall tidigt upp imorgon oxå och tjäna pengar. Barnvaktning är det inget fel på och barnen är av det bästa slaget, men ändå! Hoppas att det är fint väder så skulle man kunna gå ut. Så skulle jag slippa visa hur skit jag är på att pussla. men får nu se.

Man borde inte spela Buzz. Alls. Man blir fast! Lexa och Lila och jag spelade helt superlänge! Kul var det nog men ändå. Klockan är mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0