fuck the world

22366-132
(oh jaaa. Jag och mitt så vackra mittfinger.)

Rev ner allt det jag hade på väggarna. Nästan åtminstone. På onsdagen. Så nu påminner mina väggar inte mera om allt det gamla. Det som var jag en tid. Nu är jag inte mera den samma personen. Jag har sagt upp kontraktet med en viss person som det ju bara inte fungerade med helt enkelt. Det var denna person som hade lagt upp allt på mina väggar så därför måste dom bort helt enkelt. För att det bara skrek någonting så hemskt och så inte jag. Så jag orkade inte mera med det.

Gamla kontakter tillbaka. Åtminstone en. Lite konstigt fortfarande men jag tror att det börjar bli normalare. Hon var här idag och tittade på film med mig. Det var roligt.
Var och köpte hårfärg. Imorgon skall det bli blonda ränder. yaaay. Nera och Pigru kommer hit efter autograf grejen som även jag skall på.

HagakurexAnti Feminism IMORGON! Så får man hoppa och skrika hur mycket man vill igen. Och njuta.
Hopperligen får jag se Viivi och Narmo och kanske några andra också. Man kan alltid hoppas. Hoppas är ju alltid bra.


Ida, jag tycker om dej helt påriktigt.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Vackert jåå :P

2007-01-30 @ 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0