A new year.

22366-116
(Meeev Meev Meeeeevers! Med andra ord Miyavi väldigt hott!!!!)


Pigru var här så jag startade mitt nya år tillsammans med henne. Vi satt här till klockan halv 3 typ och gick sedan i säng. Jag hade roligt.

Idag har jag publicerat Jules till Fenixforum och har redan läsare som kommenterar och det känns helt superbra. Nu har jag någonting att göra igen. Skriva om på Jules och koncentrera mig på det en tid. Jag har 25 kapitel att kolla igenom. huhu. 

Lexa är hemma igen. Just det. 

Och jag har inget att skriva. (hahahahahahahahahaa)

Imorgon skall jag ta metron och tåget för att åka och träffa K. Stackarn har kryckor och allt. Måste i duschen på morgonen. Och sen skall jag sminka mig för en gångs skull. Tror inte att hon har sett mig helt fullt sminkad eftersom jag aldrig sminkade mig helt till dagiset, för att inte skrämma stackars barnen. det var ju så kul när de kallade mina skor för Lordi-skor. Det var så gulligt. 
Det blir roligt att se henne igen. Jag avslutade praktiken så snabbt. 

Att sånhänt ligger framför mig och bakom mig.

 
Pojkvän? Vad är det? Går det att äta?

Kommentarer
Postat av: theblugirlie

Jeppz, du var inte mycket sminkad på dagiset nej. Men det var fint det :)

2007-01-02 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0