Vampire

22366-142
(Interview with the Vampire. Där har vi Brad Pitt och Kirsten Dunst.)

Det jag kan säga är att den filmen är verkligen sevärd, påriktigt. Speciellt om man gillar vampyrer och tycker att vampyrer är det hottaste som finns på denna jord. haha ja jag vet att det inte finns, men ändå. Jag såg den idag hos Pigru efter väldigt lite sömn. Några timmar högst. Vi tittade på en massa filmer hela natten. Och kramades ibland och sånt roligt. Pratade en massa. OCH tittade på barnprogram och hade nostalgitripp. Skrattade som galningar och man kan verkligen vara lycklig över det faktumet att hon bor i egnahemshus och hennes föräldrar var inte hemma.

Jag älskar dom där alla. De är bara så underbara och härliga. Och kommer med småkommentarer ibland. "Du är så liten att du försvinner där bakom." Var en liten som kom när jag satt i soffan. Just så.

men nu skall jag och sova.

(och bara för att göra Ida lycklig) Såhär idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just så gjorde mig också lycklig.

mwihi, du är underbar,. O.o

2007-02-28 @ 12:33:17
Postat av: emzi

Det är du med.

2007-02-28 @ 20:57:44
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0