mupp

22366-138
(The GazettE)


Hotta killar oh yees.


Och jag har ju inget att säga för tillfälle utom att jag är kär i Deviantart och sånt. Man kan sitta där i många timmar och bara kolla på underbara foton. Det är bara kärlek helt enkelt.

Har gjort lite på en skoluppgift idag. Det är faktiskt väldigt duktigt. Nog för att jag fick hjälp av assistenten och så, men ändå. Det känns bra att ha någonting gjort och veta hur jag skall fortsätta och så. Skall kolla lite på den imorgon tror jag. Före jag åker till F och festar tillsammans med Nera och Orion. Det blir kul att åka dit. Vaka hela natten och bara ha det kul. :D

Livet leker och går.

hej.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Feeest! :P :D

2007-02-18 @ 18:09:07
Postat av: emzi

fest är bäst! :D

2007-02-21 @ 12:08:45
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0