Msn

Hik-chan sanoo:

hmm?=

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

vad?

Hik-chan sanoo:

nää undra ba om du va där

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

nu är jag

Hik-chan sanoo:

whee

Hik-chan sanoo:

me love you long time!

Hik-chan sanoo:

err, joo

Hik-chan sanoo:

tänkte ba att du sa att du ville ses nån da?

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

ja det sa jag visst

Hik-chan sanoo:

mm-m, tänkte ba fråga att harru någon viss dag redan i sikte?

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

nej det har jag inte

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

fredag kvällen är jag hos Pigru så då går det inte

Hik-chan sanoo:

humm

Hik-chan sanoo:

iofs är det ingen skillna vilken dag, iaf för mej...

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

inte för mej heller

Hik-chan sanoo:

uhm

Hik-chan sanoo:

säg du va du har för planer fär dom kommande dagana

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

imorgon skall jag åtminstone lite jobba på skolarbete men annars så är det ganska tomt.

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

och jag tror att jag såg M idag och tänkte få hjärtattack

Hik-chan sanoo:

>;O

Hik-chan sanoo:

det betyder krishjälp!

Hik-chan sanoo:

...a.k.a vi måst få tag på sake nånstansifrån!

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:
                  XD

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

nå det finns ingen fara att vi kommer krocka i henne i någon bar åtminstone...thank GOD!

Hik-chan sanoo:

vänt nu

Hik-chan sanoo:

M e en hon?

Hik-chan sanoo:

3mz - I just wanna flirt [rollar] sanoo:

JA

Hik-chan sanoo:

wtf?

Hik-chan sanoo:

lol


(Och här tog jag bort en bit för det går inte att publicera!)

Hik-chan sanoo:

låter udda

Hik-chan sanoo:

typen, asså

Hik-chan sanoo:

men i varje fall!

Hik-chan sanoo:

imorgon, kristerapi med sake!

Hik-chan sanoo:

...om inte sake så nåt annat som har med alkohol och göra!

3mz - I just wanna flirt [] sanoo:

jag tycker att det låter super!

Hik-chan sanoo:

^_^

Hik-chan sanoo:

förstås, det är min egen "kristerapi...terapiteori!" som ja just kom på btw :P

3mz - I just wanna flirt [] sanoo:

jag vet och jag gillar den väldigt myki

Hik-chan sanoo:

keke :P

Hik-chan sanoo:

men men

Hik-chan sanoo:

de kan btw vara att...dedär...om ja dricker tillräckligt mycke, så...I kinda lose control ...

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

well det är bra att du varnar mig

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

och det är ok

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

men nu skall jag och se på OCCCC

Hik-chan sanoo:

rofl

Hik-chan sanoo:

ja ska läsa HP-fics ;>

Hik-chan sanoo:

...med MAture-rating

Hik-chan sanoo:

*Mature

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

min lilla nörd

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

*pats head*

Hik-chan sanoo:

tssk, de e Mature

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

hur underbart som helst

Hik-chan sanoo:

mm-hm :P

Hik-chan sanoo:

speciellt Harry/Hermione ^_^

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

jahaa du är en av dom

Hik-chan sanoo:

mjooh

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

men nu går jag *poff*

Hik-chan sanoo:

poff poff!

Hik-chan sanoo:

rings imorgon!

Hik-chan sanoo:

...typ.

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

FCUK

Hik-chan sanoo:

>;O

Hik-chan sanoo:

WAS?

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

det kommer inte

Hik-chan sanoo:

Aww ;<

Hik-chan sanoo:

(Whipiii! )

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

det kommer först 21.05

Hik-chan sanoo:

så synd ;<

Hik-chan sanoo:

(yay ^_^)

3mz - I just wanna flirt [watching O.C] sanoo:

grr med dig!

Hik-chan sanoo:

thihi

Hik-chan sanoo:

I know you still like me

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

hur är du så säker på det?

Hik-chan sanoo:

annars sku intnån frivilligt villa spendera kvällen med mej, på tal om att bjuda på drickor, medvetande om att jag kanske blir lite...ähum, "för vild"....om dom inte gillar mej eller vill hoppa i sängen med mej

Hik-chan sanoo:

logik, min käre vän...logik

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

nå okej you got me

Hik-chan sanoo:

thihi

Hik-chan sanoo:

of course I do

Hik-chan sanoo:

I don't count myself as intelligent for nothing, you know...

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:XD

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo: haha

Hik-chan sanoo:

"Oh shit, here comes Pacman!"

-"Hey Pacman, what's up?"

-- "Me, you bitches! I'm high on crack! Wanna freebieeees?"

"No Pacman, drugs are bad!"

- Yep, can' help you mate."

-- "PUUUSSSIIIEEEES! *inhales* WHOOOOAAA SHIIIIT!"

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo: XD

Hik-chan sanoo:

jep, Bloodhound Gang ftw

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

Hik-chan sanoo:

brb, vessa

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

ok

Hik-chan sanoo:

thihi

Hik-chan sanoo:

humm

Hik-chan sanoo:

vilken tid passar de att ja kommer ti dej imorron...om du ännu vågar fa ut nånstans med mej?

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

nog vågar jag. Så feg är jag inte. Jag är inte rädd för dig för guds skull

Hik-chan sanoo:

nee, men ja e

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo: haha

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

just så

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

men för att svara på din fråga så är det helt upp till dej. jag är hemma hela dagen

Hik-chan sanoo:

humm

3mz - I just wanna flirt [kristerapi med sake imorgon eller något i den stilen x)] sanoo:

^^


Kommentarer
Postat av: Mentorion

Haha, kristerapi med sake låter som nåt man borde vara med om ;)

2007-02-21 @ 11:34:35
Postat av: emzi

Definitivt. :D

2007-02-21 @ 11:57:13
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: ida

"Hik-chan sanoo:

förstås, det är min egen "kristerapi...terapiteori!" som ja just kom på btw :P"

haha, värsta ägigt. ^^

(& så måste jag säga att det känns värsta konstigt att läsa en msn-konversation där det står "sanoo:" istället för det sedvanligs "säger"...)

ta hand om dig. och Hik-chan. *kamar*

2007-02-24 @ 09:54:39
URL: http://pathetic.webblogg.se/
Postat av: emzi

Kan tänka mig att det känns konstigt.

Ja mitt msn är finskspråkigt.

2007-02-24 @ 22:34:19
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0