and love brings life

22366-140
(JA bilden är tagen av undertecknad och är alldeles underbar.)


Tänkte att jag skulle skriva lite såhär fören jag inte mera hinner eftersom det börjar hända saker omkring mig igen. Människor som skall komma hit och sedan skall jag gå med dem vidare. Antagligen blir alkohol inblandat i det och allt möjligt sånt. Jag kommer bli en hel del pankare och såhär. 
La skall komma hit tror jag, åtminstone sa hon så i det senaste telefonsamtalet jag hade med henne och det var inte så länge sedan. 
Calberto skall helt säkert komma hit eftersom han skall hämta hit lite saker. Han skall ju såklart tillbringa natten här eftersom han inte kommer hem mera väldigt sent på natten. 
och det blir jag som får betala allt igen. Eftersom han är pank. Satan.  

Min tid på KP blev inhiberad eftersom hon är sjuk. Personen i telefonen sa att hon skulle säga åt henne att ringa mig sen när hon kommer på jobb igen på måndagen. Kanske det är bra såhär ändå. Vet inte hur tidigt jag kommer stiga upp imorgon. Och om jag minns rätt så skulle min tid ha varit kl. 12.15.


Lite nervositet kan märkas. Joo.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

shit vad duktig du är på att fota.

2007-02-24 @ 09:05:29
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: ida

haha, jag tänkte precis samma sak! seriöst, fan urlika, vi har börjat tänka likadant nu också. antingen är det copycat-fenomenet, eller så... vet jag inte.

hursomhaver, så var det här en alldeles fantastisk bild. jag älskar sladdarna i bakgrunden också, bara för att de ger hela bilden mer liv med deras färger och skuggor och gaah...

2007-02-24 @ 09:47:49
URL: http://pathetic.webblogg.se/
Postat av: emzi

Ulrika ~> tackar :)

Ida ~> Tackar! Det betyder verkligen myki att ni båda säger så. Jag bara tryckte på en knapp och så var bilden klar. Typ.

2007-02-24 @ 21:39:43
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0