Poisonous Love

Jag undrar hur denna dag kommer se ut. Eftersom lilla jag har IA första dagen och måste åka jättelång väg bara för att jag kom hem redan igår fast jag skulle ha kunnat stanna hos pappa och inte ha lika lång väg. Men jag behövde komma hem. Behövde rita min idé ordentligt. (vilket jag gjorde, och jag vet inte om jag gillar den)

Hur i hela friden har jag lyckats missa Uruhas sexighet? I don't get it. Jag menar, jag har ju sett honom på bild och olika videoklipp fast hur många gånger och först NU så slår det mig?!

Köpte Evanescence nyaste på lördagen. Den är bara underbar.

Borde visst börja gå snart...

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Oj, är Evanescence lika bra eller bättre än förr?

2006-10-09 @ 14:04:32
URL: http://oriental.blogg.se
Postat av: emzi

Jag är dålig på att jämnföra det gamla och det nya...har inte lyssnat på det gamla på en tid.

2006-10-09 @ 15:37:21
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0