ordentligt.

Kanske jag faktiskt kunde skriva ett ordentligt inlägg oxå, tillsammans med förra som bara är en bild.
Jag mår konstigt bra just nu. Trodde att jag skulle gå riktigt sönder när HON ringde och jag igen var så dum att jag gick och svarade i telefonen.
(när man talar om trollen...)
Men jag antar att det att jag hade en jävligt bra dag igår och kommer att ha en härlig dag imorgon fick mig att hållas ihop. Jag vet själv att jag verkligen inte är ensam längre. Jag har vänner som bryr sig och är där för mig. Det är underbart.



Jag kan inte längre säga att jag saknar det som var. Jag vet inte riktigt vad jag hade då. Hade jag ens någonting att sakna? Jag har ju allting mycket bättre nu. Enligt mig själv. Även om det faktist känns jobbigare ibland så tror jag ändå har det bra.

Vänner, bekanta. Även om jag träffat dem via datorn så är de väldigt kära för mig. Allihopa.
Jag behöver er alla.

Gårdagen var bara underbar. Kramar. Hand i hand. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Tänkte först skriva att det är nånting hos dig som gör att man bara helt gillar dig, men så kom jag på att det är ganska många saker som är bra hos dig. Ändå har du något speciellt som jag inte kan sätta fingret på...

2006-10-26 @ 19:12:29
Postat av: emzi

Tack. Jag kunde inte ha kunnat läsa det där på en bättre tidpunkt.

2006-10-26 @ 21:28:39
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

*kramar*

2006-10-27 @ 07:29:52
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0