Friday the 13th.

Fredagen den 13:e. varför är alla så jävla rädda för denna dag? Det är faktiskt inte någonting som händer, även om man skulle tro att det skulle kunna hända. Alla paranoida människor som låser in sig i sina lägenheter och vågar inte stiga upp ur sina sängar bara för att det är fredagen den 13:e.

Det är bara en dag som alla andra jävla dagar. Det är inget annat än en dag.

allt kan man hitta

Jag vaknade upp med halsont och magen upp och ner men det var bara dålig tur att det skulle hända just på denna dag. Annars har dagen faktiskt varit helt bra. (okej, nej jag gillade inte att gå till kiosken och köpa cancerstickor, men det tar vi inte upp)

Jag har helt säkert väldens härligaste handledare. Hon är så ungdomlig och galen att det är underbart! Precis sånt jag gillar. jag behöver precis en sån person i min närhet för att våga göra mera.

Veckoslut. Skönt. :D

Mår ganska bra just nu. Halsen är lite sjuk fortfarande, men jag överlever.

Skönt att inte vara i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0