well everything is pretty okay...or not

Allt känns lite konstigt för tillfället. Jag vet inte riktigt om jag kan förklara så jag tror att jag bara låter bli, så att det bara inte i misstag blir alldeles fel och sen får jag ångest över det. Jag klarar inte av mera stress över saker. Jag behöver lugn. Jag behöver andas men någonting stoppar.

Såklart att jag fick alla att bli störda på mig igår eftersom jag betedde mig som en liten barnunge som inte fått det den ville ha från butiken. Surpuppa med andra ord. Jo jag medger att det var fel att fittas med alla, men jag var inte på det bästa humöret och då blir allt fel.

Jag ville inte att allt skulle bli så. Det var inte meningen att låta som jag gjorde när L ringde, men det bara blev så. Mådde dåligt efter det, men inte kunde jag ju lyfta upp telefonen och be om förlåtelse. Nej. Jag ber om förlåtelse, även om jag är ganska säker på att hon inte läser detta.

Och min kära lillebror fick ju oxå lida. Men det är strunt i det.

Och lilla jag skall få se F&F på fredagen! Oh Gud vad jag saknar mina små gullungar! Och nu får jag se dem igen :D

Kommentarer
Postat av: ida

Det blir bra. somehow...

(Roligt att du ska få träffa F&F!!)

2006-11-15 @ 19:59:03
Postat av: emzi

Joo det blir nog :)

(*nodnod*)

2006-11-15 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0