today

För en liten stund ville jag bara hoppa upp och ner av glädje.

Nu vill jag bara sjunka ner genom golvet. Gråta sönder mina ögon. Få slut på den eviga värken. Illamåendet. Det som vrider sönder min magsäck så att all innehåll förstör mig innifrån. Syran som fräter sönder min hud. Söndrar. Mina drömmar är borta. För hemskt att tänka på.

Jag vill inte. Jag orkar inte.

En sekund på natten ville jag börja skriva. Skriva om mig. Skriva en bok. Berätta för världen. Berätta för DIG.

Jag vet att jag ibland överdriver. Berättar för mycket. Säger fel saker. 

Inte nu. 

Bara sanningen.


Bara rätt.


Jag behöver dig. 



 . † Suck KitKat † . sock sock . sanoo:

honey, I'd be there in a heartbeat if I only could.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0