Paus.

22366-46
Jag har bestämt mig. Jag kommer ta en paus från denna värld. Fast jag kommer fortsätta blogga EN gång i veckan och skriva om min vecka. Berätta vad jag gjort och så vidare. Allt möjligt.

Idag var jag jätte duktig enligt mej själv. Jag var ute och gick typ en hel timme. Det tänker jag göra oftare nu när jag tar paus från allt annat utom bloggande (en gång i veckan). Jag tänker bli duktig och bra människa. Jag skall få ett liv IRL. Jag behöver det.

Jag märker att det inte är någon som läser detta, men hur som helst.

Ida. Jag kommer sakna dej med. (Ulla har mitt telefonnummer & address om du vill ha dem)

Att sånt nu.

Kommentarer
Postat av: ida is cute

Gumman.
Jag vet att vi inte har pratat med varandra jättelänge och så, men du ska veta att jag har tyckt väldigt mycket om dig i alla fall. Jag har sett upp till dig och avgudat dig för din skrivarbegåvning. Jag kommer att sakna dig massvis, precis som jag sa på msn. Kul att höra att du har bestämt dig i alla fall, bara det är ju svårt. Ny månad och nytt INR liv, det låter väldigt nytt (XD,.) och jag hoppas dig allt gott. Vem vet, en paus kanske skulle göra dig gott? Har självt funderat lite på det där du sagt om en paus och det lät väldigt vettigt i mina öron. Det hördes verkligen att du funderat väldigt mycket på det, och det är underbart att du vågar och orkar det. Dator har kommit att tagit en alldeles för stor del i mitt och många andra ungdomars liv. Och jag vet inte… Skönt att höra att bloggen kommer att uppdateras lite och inte HELT läggas ner, för det skulle vara jättesorgligt.

Vet inte riktigt hur JAG skulle göra om jag skulle trappa ner, jag menar man vill ju inte tappa kontakten med alla internetvänner… Och för dig blir det ju ännu svårare med tanke på att du bor i Finland och huvuddelen av alla VPFPH:are (som jag vet) bor i Sverige. Men ny f-träff commin’ up soon, enligt Ulla, så det blir säkert bra. Du får ha det underbart bra utan alla oss här på internet och lycka till på festen som kommer! *välinformerad* Ska be Ulla om telefonnummer och adress, vem vet, det kanske blir ett brev så att jag kan känna mig lite söt & duktig?

Ha det så bra, and don’t forgett me.
Kramar från Ida är söt.

2006-05-31 @ 09:46:35
URL: http://tampong.webblogg.se/
Postat av: Emzi

DU ÄR UNDERBAR VÄNNEN! Påriktigt.

Jag vet inte alls vad jag skall säga.

Jag kommer göra såhär åtminstone en månad. Till att börja med. Se hur jag själv mår av det. Om jag mår jättedåligt så tänker jag sluta och gå tillbaka till datorvärlden.

Du har helt rätt angående VPFPH:arna. Jag vet om träffen men kommer antagligen inte kunna närvara på den, hur mycket jag än vill.

Aww ett brev skulle verkligen pigga upp mig. :)


I will never forget you!
Puss o kram//MC

2006-05-31 @ 15:52:13
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

Jag har aldrig klarat av att hålla mig borta... De gånger jag varit borta är när jag varit bortrest eller haft en massa jobb och så, men jag har alltid kommit tillbaka. Jag har också försökt sluta, ta pauser, men det går inte... Det är bara så. Så var inte ledsen om det inte lyckas, vi tycker minst lika mycket om dig ändå!

2006-06-02 @ 21:21:45
URL: http://oriental.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0