naked as day.

22366-56

(doesn't take much to rip us into pieces)

Vaknade klockan lite före 4 idag och fick näsblod. En liten droppe droppade ner på min dyna. Min dyna är vit. Det tog länge innan det slutade. Jag var så trött efter det. Gick på wc:n och somnande igen. Sen vaknande jag först när väckarklockan (min telefon) väckte mig. Gah, ville bara fortsätta sova. Steg upp och klädde på mig. Gick till köket och fick näsblod pånytt. Hade hemsk huvudvärk oxå. Tog en Ibumax och zyrteken. Så bar det till datorn. :)

Och så till skolan. I öronen på vägen spelade "Ida är söt"-skivan. En massa Tori Amos. Jag är kär.

Emeralds, you should know,
are renting in her meadow
with a stroke
beauty lives
how could I resist
you are Desire
(Another girl's paradise)

Skoldagen var nu inget speciell. Fick smaka på engelsk godis för M hade med sig från London. :) Gott.
Anmälde mig till en omtentamen. hmm.

Efter skolan gick jag först hem och åt och sedan till butiken med Lillebror. Sen stack jag iväg till F&F. Fick vakta dem igen. Så söta! Var ute med Fi i parken och lekte i sandlådan. Fick bygga kakor som hon sedan förstörde.
Jag måste vakta båda före det eftersom deras mamma skulle städa lite. Skall dit på Onsdagen igen. :)

Har godis. :P

Does it all come down to
the thing one girl fears
in the night
is another
girl's
paradise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0