life is a bitch (nope)

Visst kan ens humör hoppa så från sida till sida! Jag blir totalt GALEN. Och nej jag håller inte på med p-piller eller liknande så man det är icke mina hormoner som är totallt åt rumpan. Det är bara jag, antar jag.
MEN påriktigt. Det är alldeles sjukt!
Jag mådde skit men nu mår jag bra. Hmm.
Timmarna på morgonen var helt trevliga och läraren var det inget problem med. Hon var hur trevlig som helst. Mi började ta bort sina förlängningar på rasten och sedan fortsatte på timmen. Det var en enda hög. Läraren hjälpte henne lite på rasten med det.
Nu vet jag hur man skall trassla upp sitt hår och andras hår. *stolt*

När de timmarna tog slut så gick jag på wc:n. När jag kom ut så hade M, L och Ch gått till butiken och lämnat mig ensam. Hmm. Trevligt. Men jag hittade min räddning väldigt snabbt eftersom Nera & co skulle äta så jag satte mig och åt med dem. Fick kanske planer för skolan-slut-veckoslutet. :D PARTY.

Examinationen tror jag inte att gick sådär jätte super bra. A måste gå mitt i så jag blev ensam. hmm.

Träffade igen på Nera & co och sedan på diZi. Det var härligt. Kramar är härliga.


Jag måste verkligen fundera på vad jag skall göra och OM jag skall göra det. Det kanske skulle vara helt bra för mig.

Kände mig så duktig när jag ringde åt Räddande Ängeln istället för att sms:a. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0